Hotelik jako miejsce organizacji wesela

Suknia ślubna, orkiestra, dekoracje oraz zaproszenia to tylko kilka z kluczowych elementów podczas organizacji wesela. Jednak na samym początku należy znaleźć wymarzone miejsce, które po latach będzie się miło wspominać razem z całą rodziną. Co powiesz na wesele w małym, ale pięknym hoteliku?

Co uwzględnić przy wyborze miejsca?

Ładne zdjęcia z wesela stanowią pamiątkę na całe życie, dlatego więc przy wyborze miejsca warto uwzględnić jego lokalizację. Domy weselne nad jeziorem czy usytuowane daleko od miasta przy zielonych terenach są tego doskonałym przykładem. Warto również wziąć pod uwagę hotelik na wesele położony w takich okolicach. Przy wyborze odpowiedniej sali należy również uwzględnić:

  • stosunek wielkości sali do ilości gości
  • menu
  • obsługa
  • pokoje noclegowe
  • koszty wynajęcia
  • wystrój sali

Zalety uroczystości w hoteliku

Hoteliki są idealnym miejscem na organizację dużego wesela, zwłaszcza jeśli na imprezę zaproszeni są goście z różnych stron świata. Ilość pokoi gościnnych sprawi, że każda osoba po uroczystości będzie mogła wypocząć przed poprawinami. Niektóre hotele współpracują z muzykami, dzięki czemu można liczyć na polecenie sprawdzonego zespołu bądź DJ’a. Dodatkowo w takich miejscach zazwyczaj zatrudnieni są profesjonalni kucharze, którzy przygotują wyśmienite menu pod upodobania pary młodej.

Największą zaletą organizacji wesela w hotelu są kompleksowe usługi. Decydując się na takie miejsce nie trzeba myśleć o takim wyposażeniu, jak nakrycie stołów czy elegancka zastawa. Dodatkowo większość hoteli oferuje zniżki na organizowanie imprez okolicznościowych w weekendy. W ich ofercie niekiedy można znaleźć specjalne pakiety kosmetyczne, które z pewnością spodobają się pannie młodej, oraz pokazy sztucznych ogni.

 

bukiecik